sobota 9. marca 2019

Hľadanie zlata v MLM

Ďalšiu časť základných prvkov našej výučby  tvorí PRIESKUM.

Zbavte sa presvedčovania a zvyknite si na triedenie. 
Pracujte múdro. 
Prieskum je pre Váš obchod životne dôležitý. Rozdiel medzi predajom a prieskumom robí zo sieťového marketingu jedinečný a vo svete najmocnejší systém " predaja a distribúcie." 
Sieťový marketing je zlatá baňa. A keď sa chcete stať majstrami, tak musíte používať také náradie, aké používajú majstri.
Vašou úlohou je hľadať. Žiadne vyrábanie, vytváranie, presvedčovanie a predávanie, ale HĽADANIE!

Prieskum robíte na určitom území. Čo tvorí hranicu tohto územia? Hranice sú iba vo Vás.

Nezabudnite: Niekto chce, niekto nie, no a čo? Tak ďalší!
Oslovujte ľudí, ktorí sú otvorení, vrúcni k ponukám, vytvorte si menný zoznam ľudí,ktorých poznáte.
Rozdeľte si ich do troch skupín.

Prvá skupina ľudí je AKTÍVNA. To sú ľudia, ktorí majú radi ľudí. Títo ľudia prekypujú energiou, sú v neustále dobrej nálade a sú veľmi obľúbení. 
Svojou priateľskou osobnosťou majú schopnosť priťahovať ľudí. 
A keď sa túto ľudia niečím nadchnú, tak chcú o tom hovoriť celému svetu!

Druhá skupina sú KUPUJÚCI, ktorí sú negatívni, veľmi si ich nevšímajte.

Tretia skupina sú ZÁKAZNÍCI, sú to úspešní ľudia, ktorým sa darí v osobnom živote a v práci. 
Dajte im jedno z prvých miest na zozname. 
Býva obvyklou chybou, že sa vyhýbame úspešným ľuďom, pretože máme za to, že majú veľa práce, nepotrebujú peniaze atď. 
Naopak, úspešní ľudia majú tiež úspešné konexie a pokiaľ sa im výrobok zapáči, tak s ním budú obchodovať skôr ako si to všimnete.

Pokiaľ narazíte na osobu, ktorá je pozitívna, energická a má veľký úspech,tak si  ju dajte na úplný začiatok svojho zoznamu! 
/Môže to byť napríklad aj Vaša sestra!/

Nezavrhujte nikoho len preto, že býva ďaleko od Vás!
Sieťový marketing má tú výhodu, že umožňuje vybudovať skutočne úspešný biznis len pomocou telefónu, či sociálnej siete.

Ponúknite záruku vrátenia peňazí
Viac  spoločností sieťového marketingu ponúka záruku vrátenia peňazí, pokiaľ zákazník nie je spokojný. 

Preneste svoje nadšenie
Veľa ľudí si myslí, že komunikácia spočíva v prenose informácií z jednej osoby na druhú. 
V obmedzených prípadoch to tak je. Ale skutočná komunikácia vyžaduje prenos nadšenia, nie holých informácií.
Samozrejme je dôležité to, čo hovoríte.
Ale to, čo si myslíte o tom, čo hovoríte, je zo všetkého najdôležitejšie.

Nemusí z Vás byť expert na všetky fakty a vlastnosti výrobku, 
na spoločnosť, ktorú zastupujete alebo na marketingový plán, 
aby sa stal z Vás úspešný komunikátor. 
Nezabúdajte, že sa jedná o duplikáciu spôsobu podnikania.
Je jednoduchšie naučiť sa prenášať nadšenie, než sa naučiť preniesť získané znalosti.

Čím viac vlastného nadšenia do toho dáte, tým rýchlejšie a s väčšou pravdepodobnosťou získate úspech. 
Kľúčom k úspechu je slogan: Predávam sám seba.

Musíte byť sami sebe tým najlepším zákazníkom! 

Pokiaľ sa Vám zdá, že čím menej ľudí má záujem o Váš výrobok alebo o príležitosť podnikať, nazrite najskôr do svojho vlastného nadšenia. Určite začína ochabovať...

Asi poznáte staré obchodnícke porekadlo, že keď  začínate ,
tak máte deväťdesiat percent nadšenia a desať percent vedomostí. Za chvíľu sa to obráti na desať percent nadšenia a deväťdesiat percent vedomostí. Než sa Vám to stane, urobte niečo, čo zvýši Váš podiel nadšenia.

V ďalších pokračovaniach Vám napíšem zase  o PRIESKUME, kde a ako ho robiť a čo je ešte veľmi dôležité, aby ste dosiahli cieľ a ako  triediť ľudí.

Teším sa na Vás. Iveta Vargová

Nájdete ma na týchto linkoch:

Facebook: https://www.facebook.com/ivetabetter
Webová stránka :  https://www.ivetavargova.sk/


                   

Odporúčame :

Najlepšia práca z domu a súťaž o úžasnú NOVINKU

Moje príspevky na tomto blogu: