Ďalšiu časť základných prvkov našej výučby tvorí PRIESKUM.
Zbavte sa presvedčovania a zvyknite si na triedenie.
Pracujte múdro.
Prieskum je pre Váš obchod životne dôležitý. Rozdiel medzi predajom a prieskumom robí zo sieťového marketingu jedinečný a vo svete najmocnejší systém " predaja a distribúcie."
Sieťový marketing je zlatá baňa. A keď sa chcete stať majstrami, tak musíte používať také náradie, aké používajú majstri.
Vašou úlohou je hľadať. Žiadne vyrábanie, vytváranie, presvedčovanie a predávanie, ale HĽADANIE!
Prieskum robíte na určitom území. Čo tvorí hranicu tohto územia? Hranice sú iba vo Vás.
Nezabudnite: Niekto chce, niekto nie, no a čo? Tak ďalší!
Oslovujte ľudí, ktorí sú otvorení, vrúcni k ponukám, vytvorte si menný zoznam ľudí,ktorých poznáte.
Rozdeľte si ich do troch skupín.
Prvá skupina ľudí je AKTÍVNA. To sú ľudia, ktorí majú radi ľudí. Títo ľudia prekypujú energiou, sú v neustále dobrej nálade a sú veľmi obľúbení.
Svojou priateľskou osobnosťou majú schopnosť priťahovať ľudí.
A keď sa túto ľudia niečím nadchnú, tak chcú o tom hovoriť celému svetu!
Druhá skupina sú KUPUJÚCI, ktorí sú negatívni, veľmi si ich nevšímajte.
Tretia skupina sú ZÁKAZNÍCI, sú to úspešní ľudia, ktorým sa darí v osobnom živote a v práci.
Dajte im jedno z prvých miest na zozname.
Býva obvyklou chybou, že sa vyhýbame úspešným ľuďom, pretože máme za to, že majú veľa práce, nepotrebujú peniaze atď.
Naopak, úspešní ľudia majú tiež úspešné konexie a pokiaľ sa im výrobok zapáči, tak s ním budú obchodovať skôr ako si to všimnete.
Pokiaľ narazíte na osobu, ktorá je pozitívna, energická a má veľký úspech,tak si ju dajte na úplný začiatok svojho zoznamu!
/Môže to byť napríklad aj Vaša sestra!/
Nezavrhujte nikoho len preto, že býva ďaleko od Vás!
Sieťový marketing má tú výhodu, že umožňuje vybudovať skutočne úspešný biznis len pomocou telefónu, či sociálnej siete.
Ponúknite záruku vrátenia peňazí
Viac spoločností sieťového marketingu ponúka záruku vrátenia peňazí, pokiaľ zákazník nie je spokojný.
Preneste svoje nadšenie
Veľa ľudí si myslí, že komunikácia spočíva v prenose informácií z jednej osoby na druhú.
V obmedzených prípadoch to tak je. Ale skutočná komunikácia vyžaduje prenos nadšenia, nie holých informácií.
Samozrejme je dôležité to, čo hovoríte.
Ale to, čo si myslíte o tom, čo hovoríte, je zo všetkého najdôležitejšie.
Nemusí z Vás byť expert na všetky fakty a vlastnosti výrobku,
na spoločnosť, ktorú zastupujete alebo na marketingový plán,
aby sa stal z Vás úspešný komunikátor.
Nezabúdajte, že sa jedná o duplikáciu spôsobu podnikania.
Je jednoduchšie naučiť sa prenášať nadšenie, než sa naučiť preniesť získané znalosti.
Čím viac vlastného nadšenia do toho dáte, tým rýchlejšie a s väčšou pravdepodobnosťou získate úspech.
Kľúčom k úspechu je slogan: Predávam sám seba.
Musíte byť sami sebe tým najlepším zákazníkom!
Pokiaľ sa Vám zdá, že čím menej ľudí má záujem o Váš výrobok alebo o príležitosť podnikať, nazrite najskôr do svojho vlastného nadšenia. Určite začína ochabovať...
Asi poznáte staré obchodnícke porekadlo, že keď začínate ,
tak máte deväťdesiat percent nadšenia a desať percent vedomostí. Za chvíľu sa to obráti na desať percent nadšenia a deväťdesiat percent vedomostí. Než sa Vám to stane, urobte niečo, čo zvýši Váš podiel nadšenia.
V ďalších pokračovaniach Vám napíšem zase o PRIESKUME, kde a ako ho robiť a čo je ešte veľmi dôležité, aby ste dosiahli cieľ a ako triediť ľudí.
Teším sa na Vás. Iveta Vargová
Nájdete ma na týchto linkoch:
Facebook: https://www.facebook.com/ivetabetter
Webová stránka : https://www.ivetavargova.sk/
sobota 9. marca 2019
Odporúčame :
Moje príspevky na tomto blogu:
-
Ahojte, volám sa Iveta Vargová a už 5 rokov pracujem z pohodlia domova. V tomto blogu sa budem venovať písaniu o tom ako si môžete zará...
-
Ako by sa Vám páčilo, keby sa vo Vašom živote otvorili obrovské perspektívy neobmedzených možností? Páčilo však? Chcete vedieť ako na to? ...
-
Ako vidíte sieťový marketing? Keď sa ľuďom nedarí, keď sú frustrovaní, rozhnevaní a strácajú chuť do práce, je to často z tohto dôvodu, ž...
-
Upozorňujte sa seba, upútajte pozornosť. Vzbudzujte záujem, vyprovokujte ľudí, aby sa Vás začali vypytovať. Vy ste tiež v reklamnej ...
-
V minulom článku som písala o troch krokoch, ktoré treba dodržiavať, keď chcete byť úspešní v MLM. 1. Používajte výrobky a milujte ich 2....
-
Ako vzbudiť záujem ľudí, aby sa k Vám pripojili? Minule som písala o tom, že v sieťovom marketingu Vás platia za to, že zdieľate dobré sp...
-
Sľúbila som Vám PREKVAPENIE, ktoré nájdete v tomto príspevku. Veľa ľudí neuznáva online prácu, pretože nemajú dobré skúsenosti. ...
-
Dnes sa budeme opäť venovať Prieskumu. Čo urobiť,aby si Vás ľudia zapamätali? Urobte pár komplimentov. Je to dôležité z toho dôvodu, že k...
-
Týždeň rýchlo zbehol a ja Vás vítam pri téme, ktorú som minule avízovala a tou sú PRODUKTY. Produkty, ktoré ponúkame prostredníctvom ...
-
Sieťový marketing je systém, v ktorom môžete zarábať už v dobe, keď sa ho učíte. Na rozdiel od iných profesií, kde musíte študovať mnoho ro...