Týždeň rýchlo zbehol a ja Vás vítam pri téme, ktorú som minule avízovala a tou sú PRODUKTY.
Pretože náš "obchod" je založený na zdieľaní, nie na presvedčovaní, nič nie je dôležitejšie ako to, aby ste svoje výrobky mali radi.
Obdiv ku svojim výrobkom môžete získať dvomi spôsobmi:
buď sa do nich zamilujete na prvý pohľad
alebo sa ich naučíte mať radi postupne.
Ocitli ste sa niekedy v blízkosti človeka, ktorý hlboko a naozaj miloval niečo - napríklad basketbal, umenie alebo hudbu?
Hlboký cit je jednou z najmocnejších síl na svete!
Prečo? Už sme si hovorili o poslaní...vášni...nadšení...
Ľudia s týmito vlastnosťami sú neodolateľní.
Musíte byť nadšený svojimi výrobkami. Takýto ľudia sú úplne úžasní!
Sú plní života a lásky. Sieťový marketing je skutočne práca konaná s radosťou a láskou.
Produkty sú hnacou silou systému sieťového marketingu. Tie najlepšie z nich môžu zmeniť život ľudí a dať mu novú a lepšiu kvalitu.
Prezradím Vám základnú poučku marketingovej múdrosti:
Takmer každý produkt môže zlepšiť Váš život.
Tu je potrebné hovoriť správne veci, správnym ľuďom.
Pokiaľ ľuďom neukazujete skutočné výhody tovaru alebo služby, nevysvetľujete čím môže byť tovar prospešný.
Ľudia chcú vedieť, čo im produkt prinesie, chcú vedieť akým spôsobom im produkt zmení život.
Zdôrazňujte iba výhody, zamerajte sa na nich.
Skúste si prejsť cvičením, ktoré je výborným spôsobom, ktorým ľudí privediete do varu.
Volá sa :
"Kto bude s najväčšou pravdepodobnosťou používať naše výrobky".
Porozmýšľajte o výhodách, ktoré môžete objaviť a objavíte viac skupín ľudí, ktorí ich môžu využívať.
Získate nápady, ktoré Vám pomôžu akým smerom sa vydať a čím zaujať.
Cvičenie :" Kto s najväčšou pravdepodobnosťou" je vhodným zakončením tejto časti článku o produktoch, ktoré prirodzene prechádza do ďalšej časti :
Znalosť obchodu, o ktorej Vám napíšem o týždeň.
Teším sa na Vás.
Iveta Vargová
Nájdete ma na týchto linkoch:
Facebook: https://www.facebook.com/ivetabetter
Webová stránka: https://www.ivetavargova.sk/